Pages

Subscribe:

Monday, August 18, 2008

.:IsniN:.

erm...
smlm aku ke MAHA....
stands for what???!
erm...ala yg jual buah2 :">
sayur2 :|
n
mcm2 produk ah....
penat n letih gak..
tp sonok tngok mcm2 ade :p
cume nk nasihat gak..
tuk makcik2 n pakcik2
yg dh lutut xbrape nk larat
kene banyak bersabar...
tempat klu xdpt parking dlm,
parking luar...
nk msk p tempat tunggu trem (mcm shuttle bas r)
pn jauh gak..
nk menapak nek bukit...
cian aku ngok pakcik2 n makcik sane..
tp dieorg gagahkn gak nk g...

tujuan aku satu jerk :D
nk DURIAN n PULASAN :p
duarian aku jumpe tp pulasan xde :((
sedih gak...
tp sempat ah tapau
manggis
nenas
cempedak
n sikit brg tuk mama

balik p umah yolz + ita
member vf
gi lawak EVA MAISARA....
yg name die bapak die sendiri leh lupe :-"
n
yg penting ade buah PULASAN \:D/
sukenye aku!!!
manis gile buah die..
sdp sgt!!

blik umah mama ckp nnt nk g
bw adik pompuan aku
yg balik bercuti
dh kompem aku kene bw nie :|
nk plk ari keje :|
kene amik AL ler jwbnye :-"

tp beh jln ngn mama n ayah
leh amik mcm2 :-"
dieorg bayar...hahahaha.....