Pages

Subscribe:

Tuesday, March 31, 2009

.:UpdatES 31/3:.

SalAmzzzz....

mlsnye nak menaip skrg nie...
bile la nak jual komputer type n kite berckp jerk :|
gilo malas...huhu...

nyway...2 weekend yg lepas...
a.k.a. 22hb...
ak p AQUARIA...
iye....wat pertama kalinye g sane :p
g ngan mama, ayah and adik pompuan ak...
saje jalan2 cuci mata n makan2 :p

sonok gak tngok ikan...besar2 plak tuh...
skrg brani r..
klu masuk dlm laut tngok bebas..
erk...takut ler :-ss

layan la pic nie...
letak cikit je ah :p


~aku pegang tapak sulaiman \:d/ ...~



~nasib xleh pgg..huhu...~



~mcm nk cium aku jerk :-ss...teringt iguana c boy yg ilang :| ~



~ak tengok die ke die yang tngok ak :| ..~



~..ak dan 'jaws' .... :-ss


~serupa x :"> ~



~cute n berwarna warni~


nyway...
last weekend 28hb plak mama ajak p pwtc..
shopping katenye :|
mmg r ikut..
tp penat gile!!!
org ramai sgt!
mau tak..
kain baju kurung sepasang rm10
sape xmo sebat :|
brg mmg murah2 ..
ak berkenan satu beg nie
ala murah jerk..
rm33...klu uptown pn rm65 ke atas :|

tp...mama ckp pusing dulu..
lpas 2 jam pusing,
g kedai tuh dh abis :((
sedih siot!

terasa agik nie :|
dh tukar crite mkn plak :|
Vios Club aku ajak p makan2 mlm tuh...
g Wong Solo..
klu xsilap aku r :p

bawah nie aku letak pic je r :|
nak sambut earth hour kat kedai mkn la jawabnye :">
janji lampu bilik aku tutup :-"

nah layan pic2 nie plak ;)


~tunggu makanan dihidang~



~ayam bakar~



~ayam kenyet@penyet~



~terung masak ape tah~



~ air poligami ke???!~

xbanyak pn order...
ku pkkn sedap ayam penyet die
xbrape la..
sedap ag kat subang jaya..
nak lagi sdp p jb r huhu...

bile la nk g mkn bawah pokok yg dak2 nie war-warkn kat aku :|

oh yer..
tengah syok makan c zestra lak xsenang duduk
rupanye artis pujaan die ade kat situ
nk tau sape?
ha tngok pic nie :p




ak ingt artis mane la
rupanya dJohan..dr Raja Lawak..
sorry r beb ak x tau..
ak kenal nabil jerk..
hahahaha...

tu jer lah updates ak kali nie..
xlarat ah :D

adioosss...!