Pages

Subscribe:

Monday, September 29, 2008

.:Ikan Bakar Pantai Jeram:.

Tarikh: 28/09/08
Lokasi: Pantai Jeram Klang
Price: RM150nett

bersempena permintaan mama, dapat bonus raye, aku ajak family g berbuke kat Restoran Ikan Bakar kat Pantai Jeram...tujuan nak buke kat sane mmg dh lame....tp nak tunggu adik2 aku balik umah.....

actually sbb aku takut tempat tu full, aku call awal2 nak booking tempat...rupanye tarkh yang aku pilih ialah tarikh terakhir restoran tu bukak b4 tutup tuk cuti raye....

hari yang dijanjikan tiba, kiteorg sampi agak awa, dalm kul6 sbb takut lambat pilih ikan, lambat lak die masak :|....bawah nie sume menu kiteorg aritu...:

ikan kerapu (besar lengan mak aku) buat bakar
ikan siakap (besar lengan aku :p) buat sweet sour
ikan pari buat bakar...feberet ayah aku :p
10 ekor sotong buat grg tepung....feberet family aku :p....termasuk tapau r aku order k...
udang besar dalam 7 ekor
ketam 2 ekor
kangkung grg belacan
tom yam campur
air fresh orange jug
air tembikai jug

banyak gile siot...tp mmg lambat sampi...so aku suggest lenkali klu nk berbuke sane, call tu trus je order lauk...baru cepat die buat ;)....mmg makan xingt ritu...banyak gile...senak la gak perut...tp puas hati....harge pn xmahal...cume rm150 tuk sume tu....

pic makanan lupe plak nak amik...tp pic aku sendiri ade r :-"

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...aku berlatar belakangkan pemandangan depan tempat makan restoran....

Glitter GraphicsGlitter GraphicsGlitter GraphicsGlitter GraphicsGlitter Graphics