Pages

Subscribe:

Tuesday, September 2, 2008

.:WEekENd:.

Image Hosted by ImageShack.us

~weDDing~

kengkadang kite xsangka...

teman yg kite kenali mungkin
lebih setahn...
3 thn..
or dh lebih sepuluh tahun
kite kenali..
tup2 perubahan plak muncul..
same ade baik atau buruk..
terpulang pd keadaan :)

erm...pelik kn..
kite berkawan...
tapi xpenah pk brape lame dh kenal
sampi satu tika
someone will ask or
kite terpk tibe2
"..brape lame ek kite kenal die nie.."
teman sekolah or teman Uni mmg leh agak..
tp teman yg kite kenali tanpe diduga
n persahabatan still terjalin smpi bile2...
padahal xde kene mengena pn
or xterikat ape2 8->

bukan aper..
aku tetibe terpk since last week
teringt thn 99'...

aku f5 n semestinye ade SPM that year..
n mcm thn2 sblm mesti ade abg2 n kakak2 dr UTM dtg
jd fasi tuk perkhemahan motivasi
almaklum
menghadapi SPM
dieorg nie kire nk membantu r :)
dlm ramai2 ade sorg mamat nie mmg GILE!
maksud gile tu bkn la mereng or anything
tp terlalu happy go lucky..
but berbatas la...
yg last day tuk kem motivasi tu bufday die...
n kiteorg pakat ngn fasi2 len
mandikn tepung
lawak gak tp seronok..
aku time tu mmg suke sakat
so aku plan nak bg adiah kat one of the besh fasi
n memandangkn die punye bufday
aku bg ah
membe aku pn tumpang sekaki...
tumpang atas hadiah r...
xkisah :)
tp aku ade trick
nak tau ape trick aku?

dlm tu aku tulis no phone umah
(time tu dak sek xkaye nk pakai handset)
tp no tu kurang satu digit jer
the last digit...
tp....hahaha...no aku tu no 9!!
bayangkan selepas seminggu die call n tanye ah
rupenye die try sume no 1 sampi 9...
hahahaha...lawak bangang die kene..
sape suh try call...

tp start situ aku n abg nie rapat gak
die byk bantu n bg nasihat
aku panggil die UDE...
panggilan manje umah die r konon :p
klu ade prob n xtau nk mintak tlg sape
die la yg bantu
die banyak nasihat

kiteorg berhubung kdg2 ade
sebln sekali
due bulan sekali
tp die treat aku mcm adik r
n aku sonok gak ade abg camni
gile2 n sporting
tp klu smpi bab nasihat he's d rite person 8->

die nun d selatan
aku d kl...
kengkdg berkesempatan ke jb
aku jumpe ah die
klu die turun kl
mmg selalunye die call nk jumpe
sesekalikn...

agaknye sbb terlalu rapat
ade plak yg jeles
lawak pn ade
tp nk wat camner..
hati pompuan mmg terasa la kan..
awek die aka tunang die mase tu
siap msg agik
tp xmarah
just mintak aku paham hubungan dieorg
die ingt aku nk tackle ke ape :p
xde maknanye..
aku mls nk bising or gaduh
sbb xmo kang jd len plak

tp sume tu kisah lame..
dh berlalu 9thn
mase mule2 kiteorg kenal...

last weekend
aku turun selatan
tujuan utama nk tngok ude naik pelamin ;))

Image Hosted by ImageShack.us

~segak x :p..~

xsangka
die yg gile2 n suke nyakat2 aku
dh kawen
dh bergelar suami
n xlama ag bergelar bapa....
hope wife die xpk bukan2 agik :p

tp ritu xsmpat berkenalan
hujan lebat gile
aku lak sampi awal
die sanding lambat r plak

tp ude nmpak smart
nampak encem r katekan
tp muke masam jerk :-w
gemuruh kot
hahaha....
tp sempat gak aku buat die gelak kat pelamin :p

Image Hosted by ImageShack.us

~TahniAh!!..~

Image Hosted by ImageShack.us

~..swEEt sAnGAt~

ape2pn...

untuk UDE & WIFE..
tahniah n selamat pengantin baru..
semoga kekal ke akhir hayat....