Pages

Subscribe:

Friday, December 14, 2007

~MalaS~

Salamzzz............

ikutkan rini malas gile nak bangun...malas gile nak mandi....malas gile nak drive....malas gile nak gi keje....

tp pk2 balik project setengah juta aku yg handle...bangun gak la...nk kene siap proposal nk jumpe CEO mintak autograph die <------- borink2....:|

tp bile2 aku dh siap mandi aku turun bawah, aku ternampak something trus aku teringat malam td....


Image Hosted by ImageShack.us

~piala ape ek...:-?...~


semalam aku menang bowling r \:d/....hahaha....ALL 4GRABS.COM BOWLING CLUB tournament.....trus ade mood nak 1st thing aku ingt nak update blog sbb tension ritu kalah :-"....team aku diwakili dh semestinye aku....ezwan and ikram.....tp kiteorg menang piala pusingan....so next month kiteorg akan dicabar tuk merebut piala tu balik....tp yang penting setiap sorg dapat 6 games percume...muaahahahaha....main sakan ler pas nie :-"


Image Hosted by ImageShack.us

~nie ler team aku :X~

Image Hosted by ImageShack.us

~ade ag 3 keping kupon nie.....~


sempat la meluahkan perasaan sbb kalah ritu :p....pasni kene selalu pektis sbb nie piala pusingan kompem akan dicabar tuk dapatkan semula :|...aku xnk bg mamat banyak songeh dlm club tu :| menang...macam teror sgt tp point xpenah lak aku tengok cecah 200...paling kuat pn 15+ atau 16+...nyampah aku...

mustahil lenkali aku nak bg die menang :-"...mungkin TIDAK!!....aku akan pastikan aku menang ataupn org len atau group len menang \:d/....die nie pantang kene saiko muaahahaha....mesti kantoi....\:d/

dah2...aku nk wat keje....


AdioSsssss...............