Pages

Subscribe:

Thursday, December 20, 2007

~sALam aIDil adHA~

Salamz..............


slam aidil adha.....ngn kate lain salam hari raya qurban....erm....actually xtau nk type per...tp pk2 balik dh lame gak xmenaip tuk blog....kang lame2 tinggal makin mlas nak buat lak..:p...so ngan kate len kene buat gak r ;))


nyway....pagi2 dh bgn mandi sunat n p masjid nak solat raya....tp kali nie xsemeriah raya aidilfitri...beselah yg sebelah sini sambutan raye xseperti kat negeri2 pantai timur setau aku...sblah2 sini raye aidilfitri paling meriah...agaknye sebb raye selepas sebulan berpuase n raye lak selama sebulan...:|....lame gak tu...:p

Image Hosted by ImageShack.us

~sweet x....~

ape2pn..still...MISS HIM SO MUCH!!!.....lambatnye mase berlalu nk g jumpe die...ujung minggu nie baru nk balik kl...xsabar tul nak jumpe die :X:x....agaknye die susut kot..ye r asyik xsihat n asyik pk macam2...:-<...camner r nak tolong pn xsure r plak :|....nak selalu ngan die skrg xleh...dh la jauh..kalau duk dekat2 xper gak :-"




teringat ungakapan lagu yg dikirimkan untuk aku......


aku ini adalah dirimu
cinta ini adalah cintamu
aku ini adalah dirimu
jiwa ini adalah jiwamu

rindu ini adalah rindumu
darah ini adalah darahmu


tak ada yang lain selain dirimu
yang selalu kupuja
kusebut namamu
disetiap hembusan
kusebut namamu
kusebut namamu

kusebut namamu


dengan tanganmu aku menentu
dengan kakimu aku berjalan
dengan matamu aku memandang
dengan telingamu aku mendengar
dengan lidahmu aku bicara
dengan hatimu aku merasa


......................semakin sayang dan rindu pada si dia....




td dr kul11 smpi kul3 aku kemas bilik....meja n almari buku aku letak luar :|...dh xde tempat..ingat nk beli katil king size la plak...asyik single jerk...bear2 aku xmuat nk join tdo 2-3 kaki :|....dh besar sikit katil leh la tdo ber'ramai'2.....hahahaha.........tp bilik nie cam sempit r....almari besar nie due pn dh rase sesak...tp baju xmuat gak nak masuk...cam nak kene beli almari lagi la plak...aduh....almari nk letak tang mane la plak :|...nk kene sedekah jugak nie...dr dulu nak buat mama xstart2 gak :|...tension gak byk sgt brg...erk....bukan tension bersyukur banyak sgt brg :">


klh...stop sini kot....nk ngok tv n men game...hahaha.....


adiosss............