Pages

Subscribe:

Sunday, December 16, 2007

.:REallY miSs YoU:.

Salamzzz...............


erm....sabtu...rini mmg langsung xde aktiviti sepatutnye....si die jauh kat pantai timur 8->...nk merayap ngn sape :p....


actually pagi nie bgn lewat...semalam lepak ngan bdak2 kat NZ wangsamaju....balik dh kul12 lebih...pastu melayan on9 jap.....tdo dalm kul2 kot...so pagi td malas la nak bangun....;))


tp kul11 aku ade appointment tuk treatment so nak taknak kul10 kene bgn gak...tp aku bgn kul9...mandi, pastu grg daging burger :p....lapa n mmg kene makan b4 treatment :|


appointment kul11, kul2 abis...trus aku gerak g umah kak ainz, die mintak sijil engine aku....so sambil2 p anta tu aku p jenguk sofea r 8->....


masalahnye sampai2 sofea tdo :|...adam cousin sofea lak melalak :-w...nak xnk kene la tengok2kn kang die bising sofea bangun lak :|...sian sofea nanti xlena...so aku melayan adam la plak...nak wat camner...


mule2 nampak muke aku happy ajerk muke die..pantang nampak awek kate mak die...hahaha.....mmg betul dr sampi die bising2, aku g dekat trus senyum menampakkan lesung pipit die 8->...encem gile budak nie beso nnt ;;)


nyway sambil2 borak ngn kak ainz tengok crite org tua gatal...nak nikah satu agi ngan org mude plak...tp kedekut nak mampus!...tup2 kawen ngn mak budak pompuan yang die nak ngorat...muahahaha....dh r part tu, aku balik umah trus dr umah kak ainz....


petang makcik lak datang, pas makan2 sikit ayah anta makcik kat umah pakcik ag satu, mama ajak aku ngn adik kuar.....kiteorg g jaya jusco kepong :|...


mule2 p nk jenjalan....turun je dr tangga aku nampak...70%...50%.....SALE!!!!....siot jerk...harga runtuh gile2 \:d/.....aku sapu 3helai baju n sepasang kasut....sume2 tu dalam rm60 jerk :X:X....murah bangat...ikutkan kalau sume total harga sebenar rm170!!...mmg save gile2!!


tp pastu aku pk balik gaji lom kuar aku dh shopping sakan :|....mintang2 limit kad plastik aku dh nek ag satu ribu :|...sakan laka aku membeli...dapat la belanje adik aku sehelai due baju...bukan selalu kan ;)....


sekarang aku dah ngantuk...nak mimpikan si dia yg jauh...rindu sgt2 uwaaaaa!!!.....die nak turun pas raye aji jer nie...lambat tul nak tunggu nak jumpe die :((...


Image Hosted by ImageShack.us


nie teringat agu si dafi....



BILA TERASA RINDU.....:|



Apa agaknya khabarmu di sana?
Di sini ku sedang dibelenggu rindu
Beginikah rasa seksa perpisahan
Sungguh anehnya hidup berasingan

Hati terasa bagai tertinggal di situ
Meskipun tubuh dah jauh beribu batu
Sesaat seperti tahun lamanya
Semasa kau tiada
Apa yang terdaya…

Bila terasa rindu ku sebut namamu
Dengan harapan kau akan muncul dalam tidur
Bila terasa rindu ku bayang wajahmu dalam angan
Dan barulah ku terasa bagai disembuh

Jauh sekali hidup di sini berbeza
Beribu kali lagi ku selesa di sana
Tak sabar menantikan detik kepulangan
Namun hingga itu
Apa yang termampu…

Bila terasa rindu ku sebut namamu
Dengan harapan kau akan muncul dalam tidur
Bila terasa rindu ku bayang wajahmu dalam angan
Dan barulah ku terasa bagai disembuh

Terlintas di fikiran untuk meminggirkan saja
Semua pencarian di sini
Tetapi ini sebahagian dari pengorbanan
Bekalan andainya hari sukar mencabar



xsabar nak jumpe die nie....nak meronda, jenjalan, koke, bowling, pool....sume aktiviti kiteorg buat....xpenah nak rase boring...agaknye tu dinamakan C.I.N.T.A......:p

tunggu mase nak jumpe die jer nie.....

"...awak...rindu sangat kat awak nie...."



AdioSSsss..............